Fjortis för en dag

Så känner jag mig verkligen just nu. Håller på att rensa massa skit på min externa hårddisk och ramlade över flera mappar med musik från 90-talet. Många av låtarna påminner faktiskt om mellanstadie discon och annat trams. Det är lite nostalgi över det hela. Vissa låtar påminner också om när man satt under midsommar eller nyår uppe på slottsbacken och drack alkohol men massa kompisar. Mena hur moget är det på en skala 1-10??

Men alla har vi väl varit där? Jag skulle kanske inte vilja påstå att jag saknade den tiden. Kanske pga att man inte behövde ta så himla mycket ansvar över sitt liv som man behöver nu. Nu för tiden finns det inte många stunder som man bara kan sätta sig och tänka "fy fan vad lugnt och skönt det är, jag behöver inte göra ett dugg". Det är hela tiden något nytt. Och jag har ju märkt att det är en helt annat värld att komma in i när man flyttar hemifrån och ska sköta allt själv. Visst betalade jag hemma de 2 åren jag bodde hemma efter gymnasiet och jag betalade också egna räkningar. Sillnaden var väl då att jag gav pengar till mamma så skötte hon allt.

Ja välkommen till vuxenlivet Emma det blir inte mindre med åren heller. haha

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: tack så jättemkt :) haha, du vill dock inte veta hur länge jag höll på med den inatt, men ja, blev bra =)

2009-08-13 @ 18:34:19
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0