Everybody sing the song do daah do daah

Jag vad ska man säga? Idag känner jag mig som en ny människa. Somnade som ett stök framför Jackass igår. Asså jag älskar Jackass för att de är så dumma. Mena gör det ont en gång, klart som fasen att det gör ont nästa!

Det var nog första gången jag somnade före 00 på hela sommaren iaf. Vaknade 06.12 och tänkte vaffan jag visste det! haha Jag sa liksom till pappa igår att jag inte kunde lägga mig tidigt för att jag vaknar tidigt. Å vaknar jag tidigt var ska jag då göra hela dan?

Jag bestämde mig iaf för att somna om 2 timmar så ställde alarmet på mobilen. När den ringde kände jag mig väldigt pigg. Lagom utvilad liksom. Många gånger blir man ju helt seg i colan om man sover för länge och man är skit trött om man sover för lite.

LYCKA!!!

Nu ska jag göra lasagne och sen blir det nog taco pajer med att frysa in eller nått. I det här hemmet verkar det vara brist på lunch mat. Mena klara sig på mackor är ingen lek!

Tjihoo till senare. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0