En "to-do"-dag

Idag måste jag få bättre koll på mina grejer och fixa med det sista. Att det ska vara så svårt att packa iordning när man inte ska ta allt. Mena nu är det meningen att det mesta av min packning ska ner till Örebro på torsda men jag måste fortfarande ha packning kvar för en vecka här hemma då jag inte flyttar ner förens 25-26e. Så jag har problem. Skulle behöva tvätta också samt att jag ska göra tacopajer. Måste dessutom åka och handla lite grejer som ska med. Senare ikväll blir det en fika med Emilia och Sandra. Trevlich!

Nee sätta igång kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/Akvarium-120-liter-med-termostat-ganska-ny-pump-auktion_96562709



Ett tips på ett akvarie på 120 liter som nog kan bli ganska billigt!

2009-08-18 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0