Demi Lovato

Denna tjej är också under kontrakt med Disney och Hollywood records men det är något med hennes stil som inte känns lika "mesig" som Miley Cyrus & co. Jag förstår fortfarande inte hur Hannah Montana/Miley Cyrus blivit så känd. Visst serien är väl rätt underhållande men så jävla bra är den eller hon inte.

Okej tillbaka till Miss Lovato som släppte sitt nya album för inte så länge sen. Hennes första skiva "Don´t forget" var väldigt rockigt och jag gillar det jätte mycket, även fast jag faktiskt inte köpte det. (Kan se Emelie skakandes på huvudet framför mig vid tanken att köpa det haha). Ja jag har Jonas Brothers alla skivor so what? Gillar deras musik och så är det haha.

Det nya albumet av Demi heter Here we go again vilken också var första singeln. Lyssnar man på den så känner man att albumet kommer säger också vara okej. Men jag måste säga att jag är besviken. Tycker inte alls att den lever upp till standarden till det första. Visst går att lyssna på med det är ingen wow känsla. Trist.

Lyssna på första albumet i Spotify: Här!!

Demi Lovato - Here we go again



Kommentarer
Postat av: Emilia

Tackar tackar för sidtipsen:)

2009-08-05 @ 19:59:42
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0