Dåligt, sämre, sämst

Jag är verkligen sjukt dålig på att blogga just nu. Jag har liksom ingenting att skriva om. Dels för att inget händer och kanske dels för att jag känner noll inspiration just nu. Livet är så ibland.

Plockade isär min laptop idag i försök att fixa fläktens surrande. Den surrar inte som den gjorde förr det är bra men tror inte att den är lagad för det. Nått måste ha kommit i kläm av det som håller i den för jag var tvungen att lätta på 3 skruvar lite för att få bort det extra surret. Mena klart den låten med det här var som ett skallrande surr som mest pågick när man höll i datorn. Det är temporärt fixat iaf.

Som sagt ska jag ju köpa en ny dator snart så får pappa denna att göra vad han vill med. Kanske är billigare att byta hårddisk och fläkt än att köpa en helt ny. Det är ju inte så att han söker en värsting laptop mer en att ta med sig på jobbet när han får åka iväg längre så han kan kolla på film och surfa.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Känner inte heller att jag ahr sådär supermycket att blogga om förutom Alva då...

2009-08-14 @ 17:13:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0