Bytt är bytt?

Pappa kommer ta mig kära laptop om några timmar. Eller kl. 21 har jag sagt att jag kan komma förbi med den och inte tidigare. Jag har ju ett liv att ta hand om här haha. Tanken är iaf att han ska låna den på jobbet imorron för att se vilken storlek han vill ha på laptop i lastbilen när han är ute och far. Han vill ju kunna kolla på film och ev. surfa också när han reser runt i Sverige. Men karln kan ju inte bestämma sig för om han vill ha en 15 eller 17 tum. Min är 15 så han får testa. Jag tycker ju att den räcker gott och väl men det är ju inte flera meter i en lastbil direkt. Så jag kommer vara datorlös hela kvällen, vet inte hur jag ska klara mig. Men jag får väl stå ut mena jag har ju hans bil vilket betyder att Mia får gå upp 05 imorron för att köra honom till jobbet.

Kan vi inte bara byta? Jag får bilen så får han datorn? För alltid alltså haha...

Nee nu är jag hungrig som en jag vet inte vad och lät som att maten är färdig.. Mumsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0