1 par fotbollsskor rikare

Fick när jag var hos min kusin förra veckan ett par fotbollsskor som egentligen var ämnade för Osama eftersom han spelar fotboll med sina kompisar ibland på fritiden. Men nu var det ju såhär att Osama hade för stora fötter eller skorna var för små. Sak samma, jag kan ha dem iaf så jag fick dem istället.

Var lite chockad över att min kusin vuxit ur dem eftersom har är 14 år och hallå det var storlekt 41-42 på skorna!
Skorna är fina också! Svarta och röda =)

Så nu jävlar blir det att skrapa ihop ett gäng och spela fotboll i höst.. Någon som är på?

Haha jag vet inte varför denna låt ploppade upp i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag kan tänka mig det;)... men verkar som om det blir public enimes som jag visserligen också vill se. Men Jonas sa att vi skulle ta Bruna ngn dag;)

2009-08-03 @ 16:57:23
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Sandra

jag är på!!;-) hehe angående kläder och skor så jar jag verkligen inte plats men jag är shoppnarkoman..måste rensa garderoben iaf:-p

2009-08-03 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0