Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa!
Jag har ny bestämt mig att skapa en blogg här också, mycket för att se om blogg.se är bättre än blogspot.com som jag använder sen ca 1 år tillbaka.

Det första som slår mig är att blogg.se verkar lite krångligare än blogspot i det här med layout. För mig som gillar koder och pill så vill jag gärna ha en bas att arbeta med. Från scratch är inte min grej riktigt och jag behöver någon som illustrerar det för mig innan jag fattar. Jag vet att för sånna som mig finns det folk som gör åt andra. Dock måste man ofta betala för dessa. Till blogspot däremot kan man hur lätt som helst googla och hitta diverse layouts gratis på nätet och man kan också ändra om lite som man vill.

Jaja jag vet jag ska ge det en chans iaf. Men i och med detta så kommer jag behöva trixa runt lite innan jag ev. öppnar denna som min officiella blogg. Så tills vidare behåller jag den jag har.

Något annat?

Nej inget nytt tror jag...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp gummisnopp!

2009-08-13 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0