Valborg!!

Inte så speciellt som det låter. Jag har faktiskt börja tröttna på de här högtiderna när folk bara snackar om att supa. Man kan ju supa alla andra dagar!! Samma sak med midsommar.. Varför ska man göra högtiderna till supa på stan, festa på krogen dagar?

För mig är det iaf tillfällen då jag kan umgås med vänner och familj. Varför supa bort det och kanske bråka över något som inte borde bråkas över.

Idag ska jag iaf avnjuta en underbar cupido-sallad med några kompisar i stadsparken. Skiter i forsränningen för den har man ju sett flera gången. Då man ser något. Känns som att när man själv är universitetsstudent är det lite töntigt med folk i ens egna ålder och äldre som bygger en frigolitflotte i ett visst tema. För att försöka dränka sig i fyrisån. Aja är deras problem. Skitigt och svinkallt är vad det är där.

Kvällen kommer består av grillning och lite annat. Ingen supande för mig iaf. Det blir lugnt.

Ha en bra dag alla!

Ps jag kanske kommer iväg för att se en kase iår också. Har missat det helt i 3 års tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0