Vad gör jag uppe så här "tidigt" egentligen?

Jo jag har ställt mig den frågan i ca 1 timme nu. Jag gjorde klart hemtentan igår och jag kunde sova hur länge jag ville idag men nej. Kan man sova då?? Nej!!

Hela familjen springer ju som yra höns, pratar i telefon, in och ut på balkongen. Är inte så jävla lätt då när man får sova på en säng bakom en liten vägg i vardagsrummet.

Ska visserligen åka till Elgiganten snart och köpa Twilight, filmen kostar bara 99 kr där. Som hittat. Jag gillar!!

Blev inget föl inatt så jag behövde inte leka akut-taxi till stallet åt min moster. På gott och ont.. Tjänade som sagt inga pengar heller då!

Kommentarer
Postat av: Nina

Uuuuh, Twiligt. James in my <3 haha

Kanske blir föl inatt? :D

2009-04-29 @ 12:23:33
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0