Söndagsparty med Filip och Fredrik!

Programmet hade premär igår kväll och jag kände att jag behövde reflektera över mina intryck från programmet innan jag skrev något. Över lag tycker jag att det var riktigt underhållande. Men det kanske var lite rörigt emellanåt och tror ändå att grabbarna var lite nervösa för det gick jävligt snabbt i pratet emellanåt så man hade svårt att hänga med. Kändes kanske också att de försökte få med lite för mycket på kort tid. Men jag älskar Filip och Fredrik! De är speciella men riktigt roliga. Så kommer fortsätta kolla.

Angående gårdagens program då:

Förstod inte riktigt poängen med Rena rama Rolf som skulle förklara det här med fördröjningen men det påminner ju en om när man var yngre.
Snubbarna som skulle ha sönder en bil var galet. Fatta inte att de tröttnade. Höll på att krossa en bil med manskraft i över 1 timme, hoppas de fick bra betalt hahaha.
Man kan kanske säga att wrestling inte är grabbarnas grej då de bara gjorde bort sig och fick ont i slutändan. Men Filip verkade inte allt för missnöjd med att visa manligheten i tv! hahaha kanske inte är första gången?
Gästerna var sköna!! Asså Jonas Gardell är så jävla gullig och det skriker verkligen gay om honom men det är sååå gulligt! Efter att ha varit på gayklubb i lördags så har man väl kanske sett det mesta! haha
OCH för att inte tala om mannen med stort M. Marilyn Manson. Hur sjutton gick han med på att vara med där? Men snacka om skööön snubbe!! Jag hade föreställt mig honom som mer divig och nästan arg och otrevlig. Men nej han var hur mysig som helst. Så där ser man. Men han måste tro att svenskar är knäppa efter det där. Men det är vi väl?

Aja... som sagt över lag att mycket bra program som jag tänker fortsätta kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0