Så ska det låta!

Måste vara ett av de bästa programmen i världshistorien för en musikälskare som jag! Seriöst!! Oftast är det grymt underhållande! Peter Settman är ju underbar! Gästerna är ofta helt ok också, tycker de är kul att de har med lite okända ansikten med nu. Jag älskar verkligen det här programmet för att det passar verkligen alla. Vare sig musiksmak och annat.

Tråkiga är väl att det är fredagsunderhållning då man för det mesta går ut på krogen iaf. Så har det iaf varit för mig de senaste 3 åren. Förr hade man kanske inte så mycket val än att sitta hemma med pappa (oftast) och kolla. Sen blev man laglig på uteställena och hemmakvällarna färre.

Därför tycker jag att Svt Play är skit bra. Kollade precis på programmet från i fredags som jag missade. Mena man kan ju inte alltid komma ihåg reprisen på tv heller och iom att det nu varit påsk har man inte varit hemma hela tiden heller. Kanon SVT!! =)

Måste bara göra en snabb not. om Ola som var en av gästerna. Har aldrig tyckt att han varit jätte bra men han var grym i programmet. Bra Ola! Passade på och diskutera hans lockar med mamma också och tror vi kom fram till att det är permanent då han såg ut som en pudel förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0