Green Day in my heart!!

Tror inte det finns något band som har hållit på så länge (som fortfarande lever dvs) som jag skulle dö för att få se live. Jag säger bara Billy Joe!!! hahaha Seriöst.. Han och Johnny Depp är de 2 äldre män som jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med! hahaha Så jävlar om de inte kommer till Sverige nu!!
Jag är iaf så jävla glad för att den 15e Maj släpps deras nya album "21st century breakdown".. Fatta jag är sjukt lycklig!! Deras nya singen Know your enemy är skit bra och den officiella musikvideon till låten släpps imorron den 24e April.

Lite cool fakta bara så har Green Day hållit på med musik lika länge som jag har levt även fast de inte hette Green Day från början.

Här kan du lyssna på "Know your enemy":
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0