Dagens roligaste!

Det hände när jag skulle träffa en kompis utanför Forex. Hennes påse med böcker och annat hade gått sönder så jag sa åt henne att gå in på Forex och hämta en. Det gjorde hon. När hon var där inne körde en bil fram till mig med 3 killar. Vilket ledde fram till detta intressanta samtal.

Turk 1: Fin kompis du har!
Jag: Erm... jaa aaah
Turk 2: Kan du ge henne mitt nummer?
Jag: Nee asså hon har pojkvän.
Turk 1: Men det är inte honom vi vill ha!
Jag: Nee men hon kanske vill...

Varpå min kompis kommer ut från Forex och jag säger till henne vad som hänt och bilen kör iväg.
Och hon utbrister: Faaan jag är en Turkmagnet! Vad ska jag göra?

Not: Egentligen är jag inte säker på att de var turkar men enligt min kompis är alla det. Som hon säger hellre hets mot folkgrupp än total rasist. Och rasist är inget någon av oss är!

Förutom detta så blev det ändå en trevlig stund med Cupido-sallad och skitsnack plus lite shopping! Köpte ett par söta ballerina skor på Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0